"Kom innen" met bpost bank en DDB.

Vandaag lanceert bpost bank zijn nieuwe Getrouwheidsspaarrekening, een  spaarrekening met een heel concurrentiële interestvoet. Langetermijnspaarders kunnen genieten van 0,25% basisrente en een aantrekkelijke getrouwheidspremie van 1,50%, wettelijk de hoogste mogelijke. In tegenstelling tot vele andere banken, garandeert bpost bank dat de rentes een vol jaar onveranderd blijven. Dit ligt volledig in lijn met waar de bank voor staat: eenvoudig, transparant en open voor iedereen.

Ook de campagne straalt dezelfde eenvoud uit met de opvallende headline "Kom Innen". Deze slogan werd bedacht door DDB Brussels die vanaf nu instaat voor de communicatie van bpost bank. De slogan zal te zien zijn op het winkelpunt en als abribus campagne. Er is ook een radio campagne voorzien.

Advertiser: bpost bank
Client: Els Lagrou, Geoffroy Delcour