Al 20 000 fans

De nieuwe campagne van DDB voor VLAM en de Belgische Brouwers heeft zijn lancering niet gemist. De campagne, die trots moet creëren voor onze eigen bieren, zorgde na 3 weken al voor meer dan 20.000 Belgische bierfans op Facebook.

In het buitenland wordt België aanzien als de bakermat van het bier. Met Fier op ons Bier zetten we onze fantastische Belgische bieren in de kijker, in België. DDB is op zoek gegaan naar verhalen van Belgische bierliefhebbers in het buitenland. Samen met de 3 mini documentaires die hieruit volgden, worden op de Fier op ons Bier Facebookpagina alle complimenten die ter wereld gegeven worden aan Belgische bieren verzameld.

Belgische biervlag te koop

Om de geronde kaap van 20 000 bierfans te vieren en de aangewakkerde trots nog verder te stimuleren, hebben de Belgische Brouwers de Belgische vlag getransformeerd. Met het toevoegen van een laag wit schuim ziet het middelste gele deel er nu uit als een verse frisse pint. De vlag is vanaf nu te koop op www.fieroponsbier.be/ .

De Belgische Brouwers is één van de oudste beroepsverenigingen van België en groepeert bijna alle brouwerijen van het land.

Over DDB Brussels