Audi en DDB lanceren Audi Q2 met #untaggable abribussen.

Maandag 9 januari 2017 — De Audi Q2 is één van de nieuwe paradepaardjes van het Duitse automerk. Deze SUV laat zich door zijn veelzijdige verschijning niet makkelijk in één vakje stoppen en kreeg het predicaat #untaggable mee. Deze internationale positionering werd door Audi België en DDB Brussels op een slimme manier gebruikt voor de lancering van het model. Samen met Clear Channel bedachten ze #untaggable outdoor posters. Op abribussen werd een sticker gekleefd van de Audi Q2, op de roterende abribussen wordt vervolgens telkens een nieuwe foto met andere baan getoond. Hierdoor zie je de Audi Q2 rondrijden in 3 verschillende omgevingen, een uiting van zijn #untaggable karakter.

Deze outdoor stunt werd uitgevoerd in Brussel en Antwerpen. Audi wilde zijn nieuwe Audi Q2 op een opvallende manier lanceren, daarom vormde DDB de traditionele 2m² affiche om tot een dynamisch mediumBekijk hier het filmpje.

Client: Vincent Thys

Account team: Francis Lippens, Fiona Amoroso, Sarah Savoir