Blij weerzien van Francis Lippens bij DDB.

De motor draait op volle toeren bij DDB. Een vernieuwde dynamiek werd reeds aangekondigd met de komst van Peter Ampe in februari. Nu wordt ook Francis Lippens hieraan toegevoegd.

Francis is geen onbekende bij DDB: hij werkte er in het verleden ondermeer voor Volkswagen en Porsche. Na een periode van 2 jaar bij Publicis Brussels als Account Director voor Renault en Dacia, wordt Francis bij DDB verantwoordelijk voor alle FMCG- en retailklanten, waaronder IKEA. Daarnaast zal hij mee vorm geven aan de new business plannen van het bureau.

"We zijn erg blij Francis opnieuw te mogen verwelkomen in ons team. Zijn komst schept heel wat vertrouwen. De ervaring die Francis meebrengt is een sterke troef voor onze klanten," voegt Yves Bogaerts (CEO) daaraan toe.

Francis Lippens DDB Brussels
Over DDB Brussels