bpost bank kiest DDB Brussels om ambities waar te maken.

Na een recente logo-verandering en een scherper stellen van de positionering, is bpost bank helemaal klaar voor een nieuw verhaal. Na een pitch werd besloten om hiervoor samen te werken met DDB Brussels. De keuze was unaniem en kwam er op basis van een sterke strategische visie en de goesting om een eigen stem te geven aan bpost bank. De andere bureaus in de shortlist waren BBDO en ldv.

Nog even eraan herinneren dat bpost bank de 5de grootste bank is van ons land met meer dan 1 miljoen klanten. De waarden van de bank zijn eenvoud, zekerheid en het zich richten tot iedereen. Rond deze waarden willen bpost bank en DDB een nieuw verhaal neerzetten vanaf volgend jaar.

Francis Lippens DDB Brussels
Yves Bogaerts DDB Brussels