C&A Kidwalk: De leukste catwalk voor kids!

Fashion retailer C&A presenteert deze week z'n nieuwe feestelijke lentecollectie voor kinderen. Met zijn coole Kidwalk laat C&A op een bijzonder kindvriendelijke manier zien dat de nieuwste kindercollectie niet alleen mooi oogt, maar ook perfect is om in te spelen.

C&A's kleurrijke kindercollectie is, zoals steeds, Inspired by life. Op hun Grote Dag willen kinderen er allerbest uitzien, maar tegelijkertijd moeten ze kunnen spelen en ravotten. C&A koos voor de Kidwalk om net dat aspect in de kijker te plaatsen. Kinderen moeten te allen tijde zichzelf kunnen zijn. Zo kreeg de catwalk een evenwichtsbalk, een houten brug, een klimparcours en een glijbaan, waarlangs de kinderen zich een weg mochten banen. Er werd uiteraard ook volop geposeerd. Hun plezier en enthousiasme werkt echt aanstekelijk!

C&A Kidwalk. Pose & Play.
Ontdek de feestelijke lentecollectie op c-and-a.be

Advertiser    C&A Belgium

Client   Eva Van Elst, Sven Verresen, Dorien Schrooten