DDB Brussels verdedigt de kleuren van Groen.

Na een pitch, heeft Groen besloten om met DDB Brussels naar de verkiezingen te trekken. De partij doet dat met de nodige ambitie. Groen zal zich nog meer profileren als een partij die naast een ecologisch programma ook een heel duidelijk sociaal en economisch beleid heeft. “Daarnaast willen we ons ook blijven manifesteren als de partij die openstaat voor nieuwe manieren van communiceren”, zegt politiek directeur Pieter Degryse, “daar zullen we DDB Brussels zeker ook voor inzetten.” Noteren we ook nog dat bij DDB zowel strategisch directeur Dominique Poncin als creatief directeur Peter Ampe eerder al meehielpen met de campagnes voor Groen.

Francis Lippens DDB Brussels
Maarten Van Daele DDB Brussels