DDB en Audi lanceren nieuw mode-item voor de zomer.

Om de lancering van Audi’s nieuwe A3 Cabriolet te ondersteunen, introduceert DDB een nieuwe activatie-campagne die een vrouwelijk doelpubliek voor ogen heeft. Het bureau gaat ervan uit dat vrouwen vaker geïnteresseerd zijn in mode dan autoreclames. In samenwerking met 3 Belgische ontwerpers stelt DDB Brussels een nieuwe collectie zijden sjaals voor die exclusief voor het merk ontworpen werden. Geïnspireerd door de esthetiek van de wagen ontwikkelden Géraldine Georges, Elzo Durt en Jean-Luc Moerman elk in gekende stijl een collectie sjaals. De ene een tikje gewaagd, de andere subtiel en ultravrouwelijk.

“We maken Audi's nieuwe A3 Cabriolet deel van de garderobe,” verduidelijkt Peter Ampe, creatief directeur bij DDB. Vrouwen willen er steeds op hun best uit zien, zeker wanneer ze achter het stuur van een cabriolet plaats nemen. De sjaals spelen hier naadloos op in en geven rijden in een cabrio een nieuwe elegante dimensie. De collectie kan ontdekt worden in het Audi dealernetwerk en tijdens een testrit met de nieuwe Audi A3.

De volledige campagne kondigt zich aan via een print advertentie en online banners. Lees er meer over op http://www.audisummercollection.be/nl/

Advertiser Audi Import Belgium
Client Philippe Gheeraert - Hubert Hollemaert