DDB genomineerd als Trends Gazelle™

DDB Brussel werd genomineerd als Trends (Magazine) Gazelle.

Trends Gazellen zijn snelgroeiende bedrijven die een belangrijk deel van ons economisch landschap invullen. Ze zijn motoren van de innovatie en werkgelegenheid en spelen een inspirerende rol voor andere bedrijven. Gazellen hebben een positieve invloed op de zakelijke omgeving in hun regio.

Trends Gazellen worden gemeten door: omzetgroei, de groei van het personeelsbestand en de groei van de toegevoegde waarde. Een Trends Gazelle Award wordt gekoesterd door het bedrijfsleven in het belang van nationale bekendheid en regionale erkenning.  "Voor DDB betekent dit een schitterende erkenning en een mooie bekroning voor een geweldig jaar", aldus CEO Yves Bogaerts.

Het Trends Gazelle Gala wordt georganiseerd: 1 februari in Brussels Expo, auditorium 2000.

Over DDB Brussels