DDB maakt (uit)laden makkelijk voor Volkswagen Caddy

Woensdag 6 april 2016 — DDB Brussels bedacht een nieuwe campagne voor de Volkswagen Caddy Maxi. In een reeks van drie prints, illustreert DDB de uitzonderlijke laadruimte van de Caddy. Boodschap: door een handige achter– en zijdelingse schuifdeur is het verbazingwekkend makkelijk laden.

Om de uitzonderlijke laadruimte van de Caddy Van te illustreren, maakte DDB Brussels creatief gebruik van de handige schuif- en achterdeuren. Met z’n uitzonderlijke laadruimte tot 4,2 m3,is de Caddy Maxi Van één van de langste bedrijfsvoertuigen in zijn categorie. Bovendien heeft hij naast een achterdeur een zijdelingse schuifdeur, waardoor laden heel makkelijk gaat.

Om die boodschap over te brengen, koos DDB Brussels voor een toffe knipoog. Als vervolg op de B2B-campagne werd verder gewerkt op de troeven van het merk. Dat uitte zich in een printcampagne onder leiding van fotograaf Pierre Pironet. De creatie bestaat uit drie delen en zal zowel op outdoor als in print verschijnen.

Credits:

Title : Caddy Maxi load/unload