DDB schakelt een versnelling hoger met Peter Ampe

Op 1 februari start Peter Ampe als Executive Creative Director bij DDB Brussel. Daarmee onderlijnt het bureau meteen zijn creatieve ambities. Peter Ampe komt van Happiness waarmee hij vorig jaar een Grand Prix won op Eurobest en vijf zilveren leeuwen in Cannes. Daarvoor was hij één van de sleutelfiguren bij Duval Guillaume.

Peter Ampe zal bij DDB Brussel de creatieve koers mee uitstippelen. Hij zal instaan voor het verder optimaliseren van het creatief proces met als doel nog beter in te spelen op steeds sneller evoluerende behoeftes van klanten en prospecten. Yves Bogaerts (CEO): "DDB staat ervoor bekend business problemen op te lossen via frisse creatieve ideeën en zo succes te creëren voor merken. Het profiel van Peter sluit hier perfect bij aan, zoals blijkt uit zijn palmares: naast 22 leeuwen in Cannes won hij ook al 11 Effie awards."

Peter Ampe vervoegt het huidige management team bestaande uit: Yves Bogaerts (CEO), Peter Aerts (Creative Director), Geert Desager (Head of Digital), Murielle Segers (Client Service Director) en Dominique Poncin (Head of Strategy). Hiermee is het bureau meer dan ooit klaar voor alle uitdagingen die de markt en zijn klanten te bieden hebben.

Peter Ampe Executive Creative Director
Yves Bogaerts CEO DDB Brussels