DDB° steunt Music for Life 2011

Wat doe je als je te veel vissen in je indoor vijver hebt en te weinig tijd om ze goed te verzorgen? Hun vrijheid teruggeven en doorspoelen natuurlijk!

Maar na een brainstorm sessie kwamen we al snel tot het besef dat onze vissen, Japanse Koi's tot 30 cm, de sanitaire installaties kunnen blokkeren.

Dankzij Studio Brussel zijn we inmiddels op de hoogte van de gevaren van gebrekkige sanitaire voorzieningen. Daarom lijkt het ons beter om een nuttige oplossing te zoeken voor ons probleem: we gaan de vissen per opbod verkopen tijdens een online veiling van 17/12 t.e.m. 23/12 voor Music for Life.

BUY A FISH FOR LIFE! Is zonder twijfel goed voor het sanitair, zowel in ons bureau als voor de mensen in Nepal.

Alle opbrengsten zullen rechtstreeks aan Music for Life worden geschonken. Meer info op www.stopdiarrheawithafish.be

Over DDB Brussels