DDB zet DNL’17 in voorprogramma van ’s werelds meest beroemde artiesten

Woensdag 8 februari 2017 — De Nieuwe Lichting 2017 is bekend. De luisteraars van Studio Brussel kozen voor Tamino, The Lighthouse en Kai Wén. Dat werd afgelopen vrijdag bekendgemaakt na een zinderende liveshow in de Ancienne Belgique. DDB zet hen meteen in het voorprogramma van ’s werelds meest beroemde artiesten. Hoe? Via heuse pre-roll show cases.

Wie ‘De Nieuwe Lichting’ wil leren kennen, kan dat vanaf vandaag op YouTube. Om de kersverse winnaars nog een extra duwtje in de rug te geven, plaatste DDB Brussels ‘DNL’17’ in het voorprogramma van ’s werelds meest beroemde artiesten via heuse pre-roll showcases. Drie 30 seconden-spots die als perfecte opwarmer dienen voor de populairste muziekvideo’s op het internet. Zo plaatsen DDB Brussels en Studio Brussel, De Nieuwe Lichting letterlijk in het voorprogramma van de grootste sterren en meest bekende artiesten ter wereld. De pre-rolls showcases zijn getarget op filmpjes van liveoptredens die de kijkers het gevoel moeten geven een waar concert te volgen. Iets wat voor De Nieuwe Lichting binnenkort ook werkelijkheid wordt, want deze zomer spelen de winnaars in het voorprogramma van de wereldsterren op Pukkelpop.

CREDITS :

Clients : Jan Van Biesen, Witse Van Rillaer