De nieuwe IKEA catalogus. Vol leven.

Donderdag 30 augustus 2012 — De lancering van de nieuwe IKEA catalogus is altijd een moment waar iedereen vol verwachting naar uitkijkt. De catalogus is een bron van inspiratie die ons elk jaar opnieuw verrast. Daarenboven heeft de editie 2013 een transformatie ondergaan met een nieuwe indeling die het leven thuis weerspiegelt. En om de inspiratie nog meer tot leven te wekken werd een app ontwikkeld waarmee je verschillende pagina’s in augmented reality kan beleven.

Om het unieke van de catalogus in de verf te zetten creëerden DDB en IKEA ook een campagne die vol leven zit. Op het programma krantenadvertenties, online banners, traditionele en evenementiële outdoor die stuk voor stuk “Vol leven” zitten!  Het zal moeilijk zijn om naast de 3D-abribus affiches, advertenties, digitale affiches in de stations of trompe-l’oeil affiches in de Brusselse metro te kijken. Laat u verrassen door de uitzonderlijk levendige IKEA catalogus en een net zo uitzonderlijke campagne, vol leven.

Advertiser  IKEA
Client(s)  Christine Vermorgen – Peter Jongert