'Don't google it' Belgische campagne van het jaar

Vrijdag 30 januari 2015 — DDB en CEBAM vielen gisterenavond in de prijzen bij de Merit Awards. De campagne waar we door handig gebruik te maken van Google Adwords de Vlaming waarschuwden voor de gevaren van gezondheidsinformatie op het net, werd verkozen tot campagne van het jaar.

De Merit Awards van MediaMarketing bekronen de Belgische agentschappen, adverteerders en media die zich het afgelopen jaar het meest wisten te onderscheiden.Voor 800 mensen uit de media-, marketing- & reclamesector kreeg DDB gisteren de prijs voor 'Campagne van het Jaar'. De andere finalisten waren ‘Kind of Genius. Kind of’ (Duval Guillaume - Seth & Riley's Garage) en ‘Theaterreclame’ (Famous - Theater aan de Stroom).

DDB was samen met TBWA en uiteindelijke winnaar BBDO ook genomineerd voor 'Agency of the year'.

"We zijn heel fier en opgetogen te mogen zeggen dat de beste Belgische campagne dit jaar van het DDB Brussels team kwam en willen ook graag CEBAM bedanken voor deze succesvolle campagne.” concludeert Yves Bogaerts, CEO van DDB Brussels.

Don't google It, check our casevideo.