Een nieuwe generatie schiet uit de startblokken bij DDB.

Woensdag 17 september 2014 — Om de klanten op alle vlakken nog beter te servicen, investeerde DDB de voorbije weken in de aanwerving van een pak jonge talenten. We stellen ze hier kort even voor:

Olivia Naudts zal bij DDB onder leiding van Account Director Axelle De Terwangne, het Audi team versterken. Tijdens haar studies reclame aan de Thomas More Hogeschool Mechelen werd zij geselecteerd om deel te nemen aan het eerste echte communicatiebureau gerund door studenten: Afterfive. Olivia liep daarvoor reeds stage op de radio-afdeling (Q-music, JOE fm) van Medialaan.

Pauline Clarysse trok weg uit de Far West om haar kans te wagen in het verre Gent. Ze volgde er reclame aan de Sint Lucas hogeschool. Na 3 jaar keerde ze terug naar haar roots en schreef zich in voor een bachelor communicatie aan HoWest in Kortrijk. In het kader van die opleiding deed ze stage bij DDB. Ze viel meteen op door haar werklust en efficiëntie. Daarom is ze een ideale versterking om onze FMCG klanten nog beter bij te staan.

Het account team van D’Ieteren krijgt mannelijke versterking met Pieterjan Schouppe als Integrated Digital Account Executive. Tijdens zijn studies haalde hij de eindronde van de L’Oréal Brandstorm Challenge in Parijs, waar zijn liefde voor marketing oorspronkelijk begon. Hij proefde voor het eerst van de reclamewereld tijdens een stage bij Think BBDO en vervoegt nu het team van Volkswagen na zijn marketingstudies aan Vlerick Business School.

Astrid De Paep startte begin 2014 bij DDB met 2 master diploma’s op zak. In Leuven behaalde ze de eerste: Bedrijfscommunicatie. Vervolgens nam ze er nog eens Globalmanagement aan de Antwerp Management School bij. Tussendoor deed ze ervaring op bij Famous, ING en Johnson & Johnson. Bij DDB is ze als Account Executive verantwoordelijk voor IKEA.

Nada Al-Kadi, onze nieuwe digital project manager studeerde Public Relations aan het IHECS. Tjjdens haar studies schreef ze een Master thesis over ‘serious games’ en vertrok op Erasmus naar Duitsland. Haar erg gewaardeerde teamspirit mentaliteit komt voort uit haar jaren als scoutsleidster. Ze rondde net een wereldreis af en spreekt zowel Frans, Arabisch, Engels, Duits als Nederlands.

Stephanie Van Tichelt wist snel wat ze later wilde worden en trok dan ook zonder enige twijfel naar Sint Lucas Antwerpen. Daar behaalde ze haar academische bachelor en master in reclamevormgeving. Na haar opleiding en enkele creatieve stages was ze in 2013 samen met haar partner Charis aan de slag bij 10 Advertising.

Charis Verrept studeerde 4 jaar aan Sint Lucas Antwerpen om in de wereld van de reclame terecht te komen. Ze deed een stage bij mortierbrigade in team met Stephanie. Een stage bij Ogilvy Brussels en enkele zelfverzonnen briefings later vonden ze samen een plek bij 10 Advertising in Antwerpen. Na 1,5 jaar zitten Charis én Stephanie nu op de job die hen de carrière boost van hun leven belooft. Ze breien samen aan het vervolg van hun carrière als creatief duo bij DDB Brussels.

vlnr: Pauline, Olivia, Nada, PJ, Astrid, Charis & Stephanie