DDB zet vernieuwing verder met Francis Lippens als Client Service Director

Francis Lippens vervoegt DDB management team

Dinsdag 12 december 2017 — Francis Lippens treedt toe tot het nieuwe management van DDB Brussels. Francis zal als Client Service Director verantwoordlijk zijn voor alle klantenrelaties en new bizz projecten. DDB zet hiermee haar vernieuwing verder en is verheugd haar management team uit te breiden met een van de meest ervaren Account Directors uit de Belgische reclame.

Yves Bogaerts, CEO: Francis Lippens is al jaren een sleutelfiguur binnen ons bureau. Hij is een DDB'er in hart en nieren. Iemand met een neus voor frisse creatieve ideeën en die weet hoe sterke klantenrelaties worden uitgebouwd. Francis geniet intern veel respect. Als Client service director zal hij verantwoordlijk zijn voor onze nieuwe efficiënte way of working die beantwoordt aan de veranderende behoeftes van onze klanten en de nieuwe tendenzen in de markt. Binnen het management team vertegenwoordigt hij alle producers en client producers en bepaalt hij mee de richting die DDB in de toekomst zal uitgaan.

Eerder kondigde DDB Brussels reeds de komst aan van Dieter de Ridder als nieuwe executive creative director. Francis vervoegt na Dieter het DDB management team, dat reeds enkele jaren werd gevormd door Dominique Poncin, Virginie Dustin en Yves Bogaerts.

Dominique Poncin, Head of Strategy: Francis koppelt strategisch en creatief instinct aan commerciële flair. Hij is vandaag de juiste persoon op de juiste plaats om DDB in 2018 een nieuwe richting uit de duwen.