Hélène Koole vervoegt DDB als Account & Project Manager

Met trots verwelkomt DDB Brussel Hélène Koole als kersverse Account & Project Manager.

Hélène is een echte globetrotter. De afgelopen 13 jaar woonde en werkte ze in Cambridge, Göteborg en Shanghai, waarna ze vijf jaar lang in de creatieve sector van Amsterdam werkte. En nu is ze terug in België.

Tijdens haar carrière heeft Hélène een brede basis aan skills opgebouwd in marketing en communicatie, die verder rijken dan het klassieke hokje van ‘account’. Voor ze naar DDB trok, was ze Consumer Voice Strategist bij Emakina.

Maarten Vanthemsche, Managing Director bij DDB: “We zijn volop bezig het volgende hoofdstuk van DDB te schrijven. We zijn dan ook verheugd dat Hélène op dit moment ons team vervoegt. Ze is niet alleen de eerste nieuwe werknemer in geruime tijd, ze komt ook aan boord met een internationale en multidisciplinaire bagage. Dat maakt dat ze onmiddellijk een waardevolle bijdrage kan leveren voor ons team en onze klanten.”

Als Account & Project Manager zal Hélène mee het ritme van projecten bepalen voor de klanten van DDB. Ze zal erover waken dat de juiste mensen met de juiste expertise op het juiste moment worden ingeschakeld. Daarnaast zal ze het strategisch team bijstaan, met als ambitie om creatief en effectief werk uit te brengen.

We staat te popelen om van start te gaan.
Welkom, Hélène!

Over DDB Brussels

Our long-standing experience with people-focused brands (VW, IKEA, bpost bank, Kom op tegen Kanker, Recupel, Thalys, Mega…) inspires an internal culture based on creativity & humanity. This helps us come up with creative business solutions that interact with how people behave today. Our solutions go beyond what is traditionally labeled as advertising and can propel a brand for years.

With a headcount of around 40 people, we are large enough to take up the most serious challenges, while remaining agile enough to respond in real-time to new opportunities.

Kroonlaan/ Avenue de la couronne 165