IKEA en DDB dansen samen de tango.

Reclamebureau DDB en woonwarenhuis IKEA hebben een nieuwe tv-spot klaar om de kwaliteit van het keukenassortiment te demonstreren. Op het menu staan een 50, 30 en 15 seconden spot, die de komende weken geserveerd zullen worden op alle nationale zenders.

De spots tonen het begrip “leefkeuken” vanuit een nieuw en verrassend perspectief, waarbij een tango de synergie tussen de keuken en haar gebruikers weergeeft. Sterren van dienst zijn Belgisch kampioene “Latin Dance” Isolde Van daele, en acteur Damien Gajda.
Topchoreografen Roemjana de Haan en Koen Brouwers, recent nog te zien in de Nederlandse versie van o.a.  “So You Think You Can Dance” zorgden voor de choreografie. Nog nooit werd een keuken met zoveel schwung op orde gezet. Regisseur Tom Willems (Caviar) en muzikaal producer Wim Reygaert gaven smaak en vorm aan de spot.

Credits :

Advertiser :   IKEA Belgium Service Office