IKEA en DDB met alternatieve Valentijnsboodschap

IKEA wil mensen dit jaar een alternatief bieden voor de traditionele Valentijn hartjes. Een abri campagne wil, met een knipoog, de romantici onder ons aanzetten om voor de geometrische figuren van de net uitgebrachte BRÅKIG collectie te kiezen.

Het populaire en opvallende harlekijn-motief moet het alternatief worden voor de alomtegenwoordige hartjes. In de hoofdrollen van de campagne: de koppen, schalen, borden en kussens. Het motief siert een flink stuk van de BRÅKIG collectie die werd ontwikkeld i.s.m. het Deense designcollectief ArtRebels. De BRÅKIG collectie brengt een mix van trends, mode en zachte pastelkleuren met scherp afgelijnde, grafische motieven. De abribus campagne is vanaf nu te zien in het straatbeeld.

Over DDB Brussels