Nieuwe Audi A4 zet voetgangers in de spotlight

Maandag 12 oktober 2015 — Audi Import heeft voor de lancering van de nieuwe Audi A4 voor een opvallende stunt gezorgd aan het Brusselse Centraal Station. Om duidelijk te maken dat het nieuwste model uitgerust is met de veilige adaptieve Matrix LED-lichten, werden voetgangers en fietsers letterlijk in de spotlight gezet door een reuze hoog billboard.

In een wereld waarin voetgangers steeds meer vrijheid krijgen, fietsers dagelijks het verkeer trotseren en bromfietsers tussen files laveren, brengt de nieuwe Audi A4: veiligheid in de stad. Om dat in de verf te zetten bedacht DDB Brussels een nieuwe outdoorcampagne.

Bij de lancering van de langverwachte Audi A4 werd de nadruk gelegd op de vooruitstrevende technologie. Audi staat bekend om zijn unieke, stijlvolle en veilige adaptieve koplampen. Om dat te belichten, maakte DDB gebruik van een immens - 210 m² - billboard. Voetgangers en fietsers die langs het grote bord passeerden, werden letterlijk in de spotlight gezet. Net zoals de nieuwe Audi A4 dat met zijn adaptieve koplampen doet. Hiermee bewijst Audi dat technologie niet alleen mooi, maar ook veilig kan zijn. De actie werd ondersteund door een nationale banner-campagne.

Client: Audi Import

Marketing Manager: Frédéric Hurchon