Roularta Media. Attention guaranteed.

Roularta Media ontwikkelde samen met DDB een nieuwe, positionerende campagne die benadrukt dat de regie een crossmediaal platform aanbiedt op kwalitatieve doelgroepen.

Het unieke van Roularta Media wordt samengevat in de merkbelofte: ‘Attention guaranteed’. De lijn drukt op een gevatte manier uit waar het bij het crossmediale aanbod van Roularta om draait: een aandachtig en veeleisend publiek dat diepgang wenst.

Of het nu web, gedrukte media, televisie of evenementen zijn, het is de aandachtswaarde waar elk Roularta-medium bij zijn publiek op kan rekenen die het verschil maakt. Deze diepgang vinden we ook terug bij de klantenservice en het continu onderzoek naar het beter begrijpen en in kaart brengen van de doelgroep.

De campagne start met een print advertentie die meteen de waarheid over ons mediagebruik aangrijpt om z’n punt te maken. Ontdek de print en bannercampagne in de verschillende Roularta-magazines en op www.pub.be en www.mm.be. U zal merken dat ‘Attention Guaranteed’ geen loze belofte is.

Over DDB Brussels