Studio Brussel en DDB headbangen logo van De Zwaarste Lijst

Donderdag 26 april 2018 — De Zwaarste Lijst is terug. Op dinsdag 1 mei, de Dag van de Arbeid, neemt Alex Agnew Studio Brussel over om 66 van de hardste platen op ons los te laten. DDB Brussels bracht een bende metalheads bij mekaar om het nieuwe logo van de meest beruchte lijst van het jaar te headbangen.

Naar goede gewoonte zendt Studio Brussel ook dit jaar ‘De Zwaarste Lijst’ uit, 66 metalnummers gekozen door de luisteraars. De hardste lijst wordt opnieuw gepresenteerd door Alex Agnew. Vorig jaar kozen de luisteraars “Master of Puppets” van Metallica als absolute nummer 1. Afwachten welke plaat dit jaar zegeviert.

Om het Studio Brussel-publiek klaar te stomen voor het hardere werk, toonde DDB het verhaal achter het nieuwe logo van De Zwaarste Lijst. Insiders weten vanzelfsprekend dat headbangen en metalmuziek onlosmakelijk verbonden zijn. Daarom baseerde DDB z’n nieuwe tv-spot op 5 metalheads die losgaan met hun haar, wat verf en loeiharde rockmuziek. Want zeg nu zelf, wie kan er beter De Zwaarste Lijst aankondigen dan de metalfans zelf?

Credits:

Clients: Jan Van Biesen, Witse Van Rillaer