Studio Brussel keert terug in de tijd met ‘Villa 84’

Woensdag 9 maart 2016 — Studio Brussel lanceert deze week ‘Villa 84’, een tijdreis waarbij presentatrice Linde Merckpoel terugkeert naar haar geboortejaar. De presentatrice zal een week lang leven in een Antwerpse ‘villa’ alsof het 1984 is. Dat werd bekend gemaakt door een futuristische - retro – tv-spot, bedacht door DDB. Lindes doen en laten zal live te volgen zijn via stubru.be.

Studio Brussel neemt z’n luisteraars mee naar 1984. De muziekzender vraagt zich af hoe het er in die legendarische periode aan toe ging en stuurt daarom Linde Merckpoel een week lang naar haar eigen geboortejaar. De presentatrice zal er leven, eten en slapen alsof het 1984 is. En dat: allemaal live te volgen in Antwerpen of via stubru.be.

De lancering van ‘Villa 84’ werd bekend gemaakt door met een futuristische (retro) tv-spot, bedacht door DDB. De creatie omvat een teletijdmachine, die Linde terug katapulteert naar de tijd waarin fluo fitnesspakjes, strakke superhelden en liegende poppen hoogtij vierden. Onderweg zien we tal van nostalgische fragmenten die ons doen terugdenken aan arcades, foute kapsels en disco hits.

‘Villa 84’ kwam tot stand in samenwerking met Telenet (TBWA), dat eerder deze maand een al een campagne startte rond moderne technologie.

Credits :

Client : Studio Brussel