Unibet en DDB spelen verantwoord

Donderdag 18 oktober 2018 — Unibet België en DDB Brussels lanceren vandaag een nieuwe campagne rond verantwoord spelen. De bookmaker roept z’n spelers op om wanneer nodig gebruik te maken van tal van tools – Reality Check, Time Out en Stortingslimiet - om hun speelgedrag in de gaten te houden en de juiste keuze te maken.

Unibet wil zich nog meer onderscheiden door in de Belgische markt de positie van meest betrouwbare online bookmaker en voorloper in alles wat met verantwoord spelen te maken heeft, te bevestigen. Daarom lanceert het vandaag een nieuwe campagne waarin awareness rond de verschillende tools om verantwoord te spelen gecreëerd wordt. Bij Unibet begrijpen ze de mogelijke gevaren van gokken. Ze vinden het dan ook belangrijk om hun spelers te ondersteunen zodat ze zelf de juiste keuzes kunnen maken. Om de markt op te voeden en de Belgen kennis te laten maken met deze tools creëerde DDB Brussels een nieuwe tv-commercial, waarin enkele herkenbare spelsituaties getoond worden.

Productie
Voor het visuele werk deed DDB een beroep op het productiehuis Geronimo en regisseur Michaël Bombeeck. DOP David Doom zorgde voor de sprekende beelden. Beide werkten ook al op de vorige Unibet spots en voelen de tone of voice van Unibet perfect aan.

Client : UNIBET
Contacts : Dennis Mariën & Tom Buttiens
Agency : DDB Brussels
CD : Dieter De Ridder