Volkswagen en DDB Brussels bevestigen wobblers aan meteo-cams.

Vrijdag 12 juli 2013 —

Belgen zijn altijd bezig met het weer. Het bewijs : elke maand bekijken tot 3 miljoen mensen de beelden van meteo-cams aan de Belgische kust. Volkswagen België en DDB Brussels spelen daar slim op in met een nieuw medium, de zogenaamde meteo-wobblers, dat zijn banners die bevestigd worden aan de webcams.

De wobblers zullen dit weekend voor het eerst te zien zijn op de livebeelden van webcamsaanzee.be. Omdat er een zonnig weekend voorspeld wordt, bevatten de wobblers een boodschap voor de nieuwe Volkswagen Beetle Cabrio, ontworpen om maximaal te genieten van de zon. Door simpelweg op de wobbler te klikken, kan men zelfs een testrit boeken met de nieuwe Beetle Cabrio. Deze actie sluit volledig aan bij het innovatieve karakter van Volkswagen.

“Wij staan altijd open voor slimme ideeën,” zegt Jochem Boedts van Webcamsaanzee, “en het past ook perfect bij onze ondernemingsdrang. We hebben als jong duo net het bedrijf overgenomen en de site helemaal vernieuwd.  Ook in de toekomst zullen we streven naar nieuwe impulsen.”

Advertiser   Volkswagen
Customer Intelligence & Marketing Manager   Nicolas Deturck