Volkswagen en DDB lanceren nieuwe Polo op Spotify.

De nieuwe Volkswagen Polo wordt gelanceerd met de claim "Rij vol vertrouwen". Volkswagen België en DDB hebben deze slogan op een spitse manier vertaald met een reeks radiospots op Spotify, het muziekkanaal dat almaar populairder wordt bij jonge muziekfans.

De spotjes spelen op het inzicht dat de keuze van muziek een invloed heeft op je rijgedrag. Gelukkig is de nieuwe Polo zodanig veilig, dat je zonder problemen zelfs naar bijvoorbeeld heavy metal kan luisteren. In totaal zijn er 4 verschillende spots voor 4 verschillende muziekgenres. De nieuwe Volkswagen Polo is de enige wagen binnen zijn categorie die standaard beschikt over zowel Front Assist als Multi-Collision Brake. Deze 2 veiligheidstechnologieën remmen voor de bestuurder in geval van onoplettendheid en kunnen ongevallen voorkomen of de schade beperken. Zo rijdt men met de nieuwe Polo altijd in vol vertrouwen. Naar welke muziek je ook luistert.

Credits:

Client: Volkswagen