Volkswagen presenteert The One Move: "5 seconds of fame".

Zaterdag 13 oktober 2012 — Volkswagen presenteert The One Move: "5 seconds of fame". Volkswagen schenkt 5 seconden van zijn reclameclip weg tijdens So You Think You Can Dance aan de beste dansers van de Volkswagen Facebook pagina.

Dansen is de hype van dit moment. Het succes van So You Think You Can Dance is dan ook enorm. Jammer genoeg kan niet elke talentvolle danser meedoen aan het programma.

Daarom bedacht Volkswagen in samenwerking met VTM voor de lancering van de nieuwe Golf 7 een originele actie op Facebook. Iedereen die er een filmpje uploadt van zijn beste dance move maakt kans om de ster te worden van de VW-reclameclip die voor en na So You Think You Can Dance wordt getoond. Zo maakt iedereen toch nog een kans om te schitteren op tv dankzij The One Move van Volkswagen. De winnaars krijgen bovendien een duo-ticket voor de finale van So You Think You Can Dance.

De actie kadert in de internationale lanceringscampagne van de nieuwe Golf 7. Op www.onething.be kan iedereen een profiel aanmaken door 7 vragen te beantwoorden over een unieke ervaring. Dit profiel kan je delen en vergelijken met mensen uit heel de wereld.

Bekijk hier de voorbeeldfilmpjes.

Client: Volkswagen
Marketing Manager: Nicolas Deturck