Volkswagen op zoek naar de sterkste armen

In aanloop naar het Autosalon 2019 lanceerde Volkswagen Bedrijfsvoertuigen al in december haar campagne “Bestand tegen de sterkste armen”. Nu is het tijd voor het tweede deel van de campagne: de Punching Door Tour.

Eind december startte Volkswagen met de tweede fase van deze campagne, namelijk het activatieluik. In een reeks van 3 online filmpjes worden internetgebruikers uitgenodigd om een niet-alledaagse fitness-sessie te volgen. Er komen immers geen halters of gewichten aan te pas, maar materialen en werktuigen die typisch zijn voor vakwerk en handenarbeid.

Op het einde van elk filmpje worden de deelnemers uitgenodigd om zich in te schrijven voor de “Punching Door Tour”: een tour door België waarin de “sterkste armen” het tegen elkaar opnemen door de achterdeur van een Volkswagen Crafter zo hard mogelijk dicht te slaan, een beetje zoals bij een punching ball of boksbal op de kermis. Alle deelnemers ontvangen tickets voor het Autosalon en de grote winnaar gaat zelfs naar huis met een mediaplan ter waarde van €5000.

De “Punching Door Tour” houdt halt op de parkings van de grootste bouwmarkten van het land. Alle info vind je op punchingdoor.be

Client: Volkswagen Commercial Vehicles

Contacts client: Bart Nyns – Roxane Liétaert